Tisdag.

Haha hade rätt så kul idag faktiskt. Vi var i stan runt hal tolv tror jag. Så satte vi oss på drottningatan. Det var sjukt pinsamt och i början men som tur fanns det ju två söta killar som hjälpte oss och sjöng bamse låten haha riktigt kul faktiskt. Sen va det nå jävla gubbe som kom fram och pratade med oss och jag var så sjukt sur för att ingen som gick förbi brydde dig om afghanistans ungdommar som behöver gå i skolan och så här lät det iallafall :

Gubben (sträcker sig fram och viskar): flickor, om ni går här runt hörnet så finns det gratis mat
jag : amen jaha ?
Gubben : ja, det är helt gratis och ni får äta hur mycket ni vill, men ska ni äta upp allt ja då måste ni betala en tia.
jag ( när gubben gåt en bit ) : MEN VAD FAN JAG ÄR INGEN JÄVLA UTELIGGARE OSM INTE HAR RÅD MED MAT!

Finns så jävla konstiga människor inne i stan, Olivia fick damp på någon gubbe också. Haha nej men det var kul. Runt ät åt vi lunch efter lunch orkade vi typ inte mer. Vi drog till söder ett tag sen träffade vi Adrian en stund sen åkte vi hem. Va hemma runt sex tiden ungefär och är sjukt jävla trött. Har inte sovit sådär jätte bra inatt. Vaknade helt blöt i ansiktet då ahd ejag gråtit i sömnen ja så kan det gå.
Justja jag har en bild på luffaren olivia som jag kan lägga upp men nu ska jag faktiskt sova men innan jag lägger mig så ska ni få två låtar som olivia spelade nästan hela tiden tills hon hiitade på en egen låt till afghanistan som gick typ såhär :

skänk en slant till afghanistan, fattiga barn i afghanistan.
lite växel har väll du, lite växel har väl ni.
skänk en slant till afghanistan, fattiga barn  afganistan, som vill gå i skolan
ja som vill gå i skolan. skänk en slant till afghanistan och va inte så snåla ja va inte så snåla o.s.v


hallelujah - amanda jensen ( låten börjar 2.20 )



fifan vad jag älskar den här låten.
Men nu säger jag godnatt / felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0