tisdag.

Sjukt rolig skoldag idag alltså, och den blev ännu bättre när vi fick sluta en timme innan vi egentligen skulle. Spanskan blev inställd, egentligen skulle vi ha eget arbete, men det blev inte så. Så vi fick gå hem istället. Gick först rundor, sen så stack jag hem. Så typ satte jag mig i rummet , vid datan. Däckade lite då och då. Men nu är jag väl pigg, haha. Skulle egentligen möta upp Felicia nu , men eftersom lillebror är på träning och jag är den enda med nyckel kommer inte han kunna kom in sen, så får vänta på honom. Sen ska vi göra en liten sak till min syster som fyller år idag. Vad vi ska göra får ni inte veta , ganska ointressant ändå , såå ;d .. Ja, nu ska jag gå ut till vardagsrummet, sätta på radion, dansa runt i köket och .. jaa! haha. förresten så kommer nog ett inlägg om mig själv komma upp här i bloggen lite senare. Jag och Ricci hade tråkigt, så vi bestämde oss för att skriva om oss. Så typsikt oss och göra cp saker för att inte ha tråkigt , haha. Men det kommer isåfall upp ikväll. Vi hörs senare ..




man kan inte låta bli och älska henne.
hon vet inte om att jag lagt upp bilden, så hihi ;$
men den är sjukt söt.
jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0