Tråkigt

Jag vet, skrev inget igår. Men bloggen är så tråkig och elin är så jävla seg på att fixa bloggdesignen. Men aja nu är iallafall allt plugg över. Hade no provet idag, skönt att ha det gjort nu iallafall.
Hände inte så mycket i skolan idag. Imorgon är det sista dagen i skolan sen är det höstlov! fyfan eller vad tycker ni ? :)
Jag ska börja planera lite inför höstlovet tror jag faktiskt. Har ingen aning om vad jag vill göra faktiskt och vill itne att det ska sluta med att jag sitter vid datorn hela dagarna eller något liknande.
Vet inte ritkigt vad jag ska hitta på idag faktiskt kanske bara ligger hemme och skriver i bloggen fast tror faktiskt jag ska ut en stund sen. Det här med bilder lovar jag att bli bättre med. Jag vet att en blogg utan bilder är det tråkigaste som finns ... Men aja vi hörs snart puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0