trött

Ja, nu har jag suttit någon timme vid photoshop och jag har typ inte lärt mig någonting men aja orkar inte mer nu.
Nu ska jag fixa lite i bloggen och skriva en hiss och diss lista faktiskt,
Sen ska vi skaffa en ny design.
Justeja hade franska prov idag kändes ganska så bra men nu är som flesta proven över och det är jävligt skönt.
Vet inte vad jag ska skriva ? har typ inget att skriva om men jag skriver antagligen ett inlägg innan jag går och lägger mig puss på er. / Felicia





Det va en vanlig kväll dom va glada i spriten,
längesen dom sågs glömde vardags beaten.
Tog coll blandade drinkar och lyssna på platter,
diskuterade brudar och schysta katter.
Klockan blev 12 och dom rörde sig vidare,
ringde en taxi som fick köra dom speedade.
Det skulle bli en fet kväll va dom överens om,
spendera fett och glömma att dom va svensson.
Nära stan nu strax dags att kliva ur
high five utanför & deras liv va kul.
Men vänta bara några ville söka bråk
plockat fulla snubbar som hade krökat hårt.
Dom fick slag och sparkar av ett 10 tal,
ibland är stockholm en vidrig stad.
Inte blir man glad dom blev sönderslagna,
dom som gjorde det blev aldrig dömda & tagna.
En av killarna dog dom, skulle göra något trevligt.
De kommer minnas den här lördan' för evigt.
Blir riktigt lack utanför min kontroll,
hoppas alla tänker till jag gör en sång om våld.

Den ena dan e den andra lik,
för mycke knas och dramatik,
för mycke skit som sker,
för mycke skit som händer.

Han satt ensam på tåget,
och lyssna på sin mp3 van och resa själv.
Det var inget som kändes B,
hade vart en lång dag, förvånade pigg.
Det kom på lite folk som ville låna en cigg,
han förklarade snabbt att han inte rökte alls.
En av killarna sa "troru vi köper din valls",
tog tag om hans hals försökte ta hans luft.
Ge mig det jag säger du ska inte vara så tuff,
överleva va de som gällde,
skäll på detta ställe,
dom va tre stycken dessutom mycke äldre.
Tårarna rann det va klart han va liv rädd
det va andra i vagnen men han kände sig förbi sedd
De låsades läsa, inte röra sin blick.
De visste mycke väl vad som försegick
han blev fett misshandlad med knäckta revben.
Meningslöst våld, varför gör jag den här cden
den ena dan e den andra lik.
för mycke dramatik det e alltid samma skit
Blir riktigt lack utanför min kontroll
hoppas alla tänker till jag gör en sång om våld.

Den ena dan e den andra lik,
för mycke knas och dramatik,
för mycke skit som sker,
för mycke skit som händer.

Kommentarer
Postat av: chantelle

bra låt :D

2009-10-17 @ 09:25:24
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/
Postat av: ricci

tagit från mig där ja ;d

2009-10-25 @ 19:21:29
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0