Upptagen

Hejhej, Kom hem från sabina runt halv sju ungefär. Har inte gjort så mycket sen dess, emn har mycket och göra nu. Just nu håller jag på att fixa med mina bilder så ska göra det nu ett tag. Sen har jag tänkt skriv lite i bloggen faktiskt. Elin håller på att fixa blogg design. Sen måste jag spela lite farmville också.
Har iallafall planerat mitt höstlov på ett ungefär nu. Imorgon ska jag nog sola solarium men vi får se hur det blir.
Ska nog vara med Elin imorgon hoppas jag om hon inte är sjuk annars ska jag väl vara med sabina tror jag. Ska tvinga henne och göra klart so grejen med mig för vi är duktiga och har inte gjort klart den.
Nej men nu ska jag fixa med mina bilder har bilder på digitalkameran och på usb minnet så måste föra över odm till datorn, hörs snart igen pussen / felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0