Utgång

hejhej, nu har jag städat handlat och suttit vid datorn. Ska snart ut och träffa Olivia och kanske Sabina om hon får gå ut. Men ska inte vara ute så länge nån timme lr så. När jag komemr hem ska jag fixa min farm, haha ja jag spelar farmville på facebook är fan helt jävla beroende utav det! ligger på level 20 (a)
Aja sen blir det ialalfall en dusch,platta håret och måla naglarna. Men nu ska jag platta håret lite innan jag går utan och medans jag ändå väntar på att Olivia ska sms:a och säga att jag ska börja gå. Puss puss // F

Ett fucking år sen, fyfan vad tiden går fort.

Sabina jag älskar dig bästavän! <3


Kommentarer
Postat av: Ricci

ofta det är ett år sen redan :|<3

2009-10-14 @ 19:47:09
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0