vad kommer hända nu ?



Hur fan kunde du göra så där mot mig ? Vi sa ett föralltid vad hände?
Vi sa att höslovet skulle bli bäst. Och jullovet skulle bli ännu bättre. Kommer du ihåg planerna vi hade till jullovet och nyår? Nu är allt en ända stor pannkaka! Jag kommer aldrig förlåta för det du gjorde fyfan!
Jag fattar inte vad du tänkte med, jag kunde verkligen itne förvänta mig något sånt utav dig :|
Jag kanske var jobbig, sa taskiga saker men jag sa det itne medvetet det måste du förstå! kommer inte ens ihåg att jag sagt det! Och hur bra andledningar du har så var det inte rätt det du gjorde.
Visst jag kanske var mindre sur på hon som du stack med men det är ju för att hon betyder inte lika mycket som du gjorde. Hon är inte min bästa kompis medans du VAR min bästa kompis. Fyfan jag trodde verkligen itne så här om dig, jag undrar verkligen vad som kommer hända nu. Kommer allt bli bra igen eller komemr vi vara ovänner.
Jag vet bara att jag aldrig komemr kunna lita på dig igen! och du akn ju glömma att jag förlåter dig för det här!
Jag trodde vi gjorde allt för varandra, lr vad är det du brukar sitta och skriva till mig?
Att du gör vad som helst för mig att jag är värd guld och att du finns där för mig!
" finns där för mig" ..... det va det sista du gjorde igår, FYFAN.
Vill inte säga att jag hatar dig för du har ändå betytt så jävla mycket.
Ställer frågan igen och igen, hur kunde du göra så här? och mot mig ? ... jag fattar ingenting! / felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0